گاه نوشته های دریا کمایی

متمم ( محل توسعه مهارت های من)

پست موقت تشکر از دوستان متممی

بی مقدمه 
سنت بشکنم و مقدمه ننویسم کتاب یا پایان نامه که نیست. فقط تشکر هست .شاید دوستان متممی بخوانند شاید هم نخوانند. اول که میخواستم بنویسم دوست داشتم اسم چند نفر را ببرم چون ندیده و نشناخته حس خوبی بهشون دارم. اونها رو از لا به لای تمرینات یا بحث آزاد هایی که در متمم هست میشناسم. اما اسم ها اینقدر زیاد بود که از این کار صرف نظر کردم.(نمیدونم الان چند نفر عضو داره سایت :)
چند وقتی بود که حضورم در سایت متمم کمرنگ شده بود. البته این به معنای کم شدن علاقه ام به محتوای سایت نبود بلکه داشتم از چیزهایی که آموخته بودم در زندگی استفاده میکردم و کنارش کتابهای جدید خواندم، آدمهای جدید دیدم،آدم های که از قبل بودند را با نگاه دیگری دیدم و جاهای جدید رفتم و  جاهایی که قبلا رفته بودم را متفاوت تر یافتم .افکار جدید شکل گرفت و تمام این مدت دلم پیش متمم بود.
دیروز به سراغ یکی از درسهایی که مشغول خواندنش بودم رفتم و بعد از اتمام درس شروع به خواندن جواب تمرینات دوستان کردم. احساس میکردم در کلاس هستم و خوشحال بودم که صدای همه را می شنیدم. (این یکی از مزیت های متمم نسبت به کلاس های حضوری ست)حس خوشحالی و همراه داشتن مرا وادشت تا بنویسم ممنون که هستید.
هر کس توی دنیا رسالتی یا کاری باید انجام بدهد (این قسمت مخصوص محمدرضا شعبانعلی ست و البته تیم متمم) که این روزها با تولید و انتشار محتوای خوب مشغول انجام رسالتشان هستند. 
این سطرها را ویرایش نمیکنم و دوست دارم همینطور بدون ویرایش براتان روی وبلاگم بگذارم. 

حرف صمیمی تر : جواب تمریناتتون رو که خوندم گفتم حتما باید ازتون تشکر کنم بعد سریع توی لیست کارهام نوشتم با اینکه  وبلاگ رو مرتب آپدیت نمیکنم اما خواست بگم وجودتون باعث دلگرمیه.

  • دریا کمایی

نظرات  (۳)

مریم عزیز.

خوشحال شدم نوشته‌ی صمیمی و صادقانه‌ی تو دوست متممی‌مون رو خوندم.

هر بار که دوست جدید و خوبی به متمم می‌پیونده، برام باعث خوشحالی و دلگرمیه.

به عنوان یکی از دوستان متممی تو، امیدوارم که همیشه شاد باشی،

 و در زندگی و در متمم و در توسعه مهارت های زندگی موفق باشی.

دوست تو

شهرزاد
پاسخ:
سلام شهرزاد جان
اگه میخواستم اسم دوستان رو بنویسم بی شک شما کسی بودی که اسمتون رو توی ردیف اول می نوشتم :)
توی گفتگوی آزاد و تمرینات وقتی نوشته هاتو میخونم لذت میبرم.
دوستانی دارم که ندیدمشان اما احساس نزدیکی زیادی بهشون دارم .
من هم برای تو، شادی و خیر و سلامتی از خداوند میخوام.

  • محمدرضا شعبانعلی
  • ممنون مریم جان
    به امید حضور بیشتر در متمم
    سلام
    امیدوارم حالت خوب و احوالت خوش باشه.
    امروز دیدم به کامنتم در درس "اما او را دوست بدار" در متمم امتیاز داده‌ای. لازمه از لطف و محبتت تشکر کنم و برات آرزوی سلامتی داشته باشم.
    در این پست هم از ابراز شفاف و زیبای حست نسبت به دوستان متممی‌ات لذت بردم و بابت قلم روانی که داری، بهت تبریک میگم.
    امیدوارم در سال جدید همان‌طور که در مطلبی با عنوان "حمایت اجتماعی خارج از خانواده نزدیک" نوشته‌ای، چنین نقشی را نسبت به دیگران حداقل در حد انتظارات خودت ایفا کرده و بیش از پیش از حضور تأثیرگذارت در جامعه لذت ببری.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی